Lumini - shopping centar

Covid sticker

Nemojte brijati, pustite brk!

Movember donosi posebne pogodnosti i nagradni natječaj

(Foto: Unsplash)

Trgovački centar Lumini i ove se godine priključuje globalnoj kampanji koja u fokus stavlja muško zdravlje

Kada govorimo o zdravlju, na žalost, još uvijek puno muškaraca ne priča otvoreno o svojim zdravstvenim problemima, stavlja ih ‘ispod tepiha’. Tako je i nastala Movember, dobrotvorna organizacija posvećena podizanju svijesti o zdravstvenim problemima muškaraca.

Ime dolazi iz engleskog jezika i kombinacija je riječi moustache (brk) i November (studeni) te se ovaj mjesec u cijelom svijetu puštanjem brkova povećava svijest o raku prostate, ali i općenito o muškom zdravlju.

Movember je prerastao u globalnu kampanju koja u fokus stavlja muško zdravlje, a Trgovački centar Lumini joj se priključio i ove godine. Ovaj studeni zato donosi  popuste i posebne pogodnosti namijenjene upravo muškarcima. Uključili su se Ghetaldus, Mobilmedia, Buzz, Sport Vision, dm, Tom Tailor, Galileo, Bershka, Skechers i Twister, cijeli popis popusta i pogodnosti:

(Foto: Pixabay)

Tu  je i Facebook nagradni natječaj ‘Pokažite nam svoje brkove i osvojite shopping!’ na našoj stranici Lumini – shopping centar nove generacije koji traje od 9. do  22. studenog.

Kako možete sudjelovati?

Budite kreativni te ispod našeg statusa objavite fotografiju svojih brkova.

Što možete osvojiti?

Jedan od 10 poklon bonova! Možete iskoristiti 150 kuna jednokratno u trgovinama Top Shop, adidas, Farmacia, C&A, Mobilmedia, Posteljina.hr, Tom Tailor, Galileo, Skechers,  dm ili igraonici Twister, PLUS 150 kuna kod naših ugostitelja Zlatne Gorice, Medonja Grill, Medonja Pub, Rock Art!

Lumini žiri bira najkreativnije objave 25. studenog do 17 sati,  nakon čega će dobitnici biti obaviješteni komentarom ispod objave.

I zapamtite: nemojte brijati, pustite brk!

*pravila nagradnog natječaja pročitajte OVDJE

Saznajte sve o novim ponudama i akcijama