U nedjelju, 3.3. u Lumini centru možete uživati u filmu, kavi, kuglanju ili dovesti mališane u igraonicu.
Vrati se natrag

Vježbanje kod kuće

Nove odluke kojih se lako držati ako ćete biti ustrajni i redoviti!

Vježbanje kod kuće

Vjerujemo da nismo jedini koji u novu godinu ulazimo s nekim novim odlukama uz koje ćemo se s vremenom bolje osjećati. Odlučili smo ubaciti vježbanje u svoju tjednu rutinu kako bi ojačali tijelo, ali i poradili na svom psihičkom stanju jer svi znamo da se nakon vježbanja osjećamo bolje. Ako niste tip za teretanu ili grupne treninge, vježbanje kod kuće moglo bi biti za vas. I da, znamo teško je krenuti i dobiti ritam, no vjerujte nam – jednom kad počnete vježbati i osjetite sve benefite vježbanja postat će vam sasvim normalno naći pola sata za vježbanje u svoja četiri zida.

Koje su prednosti vježbanja kod kuće? Osim što ne trošite novac na članarinu, sami raspolažete svojim vremenom i niste striktno vezani uz termine. Oprema za vježbanje svedena je na minimum, a mjesto u kojem vježbate vam je poznato pa se u samom startu osjećate ugodno i možete se više koncentrirati na same vježbe. Youtube i Instagram su puni besplatnih kanala na kojima ćete pronaći sjajne vježbe koje vam odgovaraju, a tu su i dobre stare knjige koje nas vraćaju u osnove i pokazuju nam kako započeti s pravilnim treningom.

Naša preporuka je da probate vježbati barem dva puta tjedno unutar svoja četiri zida, da se zatvorite u sobu u kojoj imate svoj mir, pustite glazbu koja vam najviše odgovara i odradite barem 35 minuta treninga. Bilo da birate jogu, pilates ili kardio – vaše tijelo će vam biti zahvalno, a prve rezultate vidjet ćete jako brzo.

Što vam treba od opreme za vježbanje kod kuće? Osnovna stvar je kvalitetna prostirka za vježbanje. Na ovom komadu ne štedite jer je kupujete jednom.

Uz nju investirajte u dobar komplet (top i tajice) te nekoliko pomagala poput malih utega, sve popularnijih traka i neizostavnih pilates lopti koje su odlične za rastezanje.

Plus, probajte u rutinu ubaciti i neki zdravi smoothie od voća i povrća, koji ćete pojačati proteinskim prahom. U nastavku smo za vas pripremili naš najdraži i definitivno najjednostavniji recept za preukusan smoothie, gotov za svega 5 minuta! 😉

Za ovaj ekspresni smoothie potrebno vam je sljedeće:

  • 150g smrznutog šumskog voća 🍓
  • 1 žlica maslaca od kikirikija 🥜
  • 1 žlica proteinskog namaza (čokolada i lješnjak) 🍫
  • ½ mjerica proteinskog praha
  • 200ml mlijeka 🥛

Sve sastojke ubacite u blender i to je to! Uživajte!

Za Lumini Style piše fashion blogerica i sretna mama Ana Bacinger.

Foto: Tvornica zdrave hrane, Hervis, Sport Vision, Europa 92, Znanje

*Trgovine u Lumini centru zadržavaju pravo promjene cijena. Cijene su informativnog karaktera. Trgovine unutar Lumini centra zadržavaju pravo na promjenu asortimana i ponude, a samim time i vremensku dostupnost artikala. Fotografije ne moraju odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.