U nedjelju, 3.3. u Lumini centru možete uživati u filmu, kavi, kuglanju ili dovesti mališane u igraonicu.
Vrati se natrag

Sport Vision savjeti za sigurno trčanje zimi

Iako biste možda pomislili da je najbolje ostati kod kuće pod pokrivačem kad padne snijeg i odgoditi tenisice za trčanje do proljeća,  zaista ne mora biti tako.

Sport Vision savjeti za sigurno trčanje zimi

Trčanje po hladnijem vremenu ima svoje prednosti, pod uvjetom da poštujete nekoliko ključnih smjernica kako biste sačuvali zdravlje i ojačali imunološki sustav.

DOBROBITI TRČANJA U HLADNIJEM VREMENU

  • Aerobna aktivnost izuzetno je važna za zdravlje kardiovaskularnog sustava. Brza šetnja, trčanje, vožnja bicikla ili slične aktivnosti u trajanju od 150 minuta tjedno značajno poboljšavaju kapacitet pluća i srca. Bez obzira na hladnoću, ne biste trebali prestati s ovom vrstom aktivnosti, već se samo trebate adekvatno pripremiti.
  • Hladno vrijeme može dodatno potaknuti metabolizam, jer aktivnosti pri nižim temperaturama troše dodatne kalorije kako bi se održala optimalna tjelesna temperaturu.
  • Navikavanje tijela na aktivnost po hladnoći može ojačati naš imunološki sustav i spriječiti učestale prehlade zimi.
  • Ne zanemarujte mentalno zdravlje, koje je zimi, posebno kad nema sunca, osjetljivije. Skloni smo zatvaranju u kuće, duljem ležanju i izbjegavanju fizičkih aktivnosti. Nekoliko dužih šetnji tjedno po snijegu ili lagano trčanje ojačat će nas fizički i mentalno te značajno povećati razinu hormona sreće.
  • Razmislite i o tome koliko ćete biti brži i spremniji na proljeće ako nastavite s treningom zimi, za razliku od napornog povratka trčanju nakon nekoliko mjeseci pauze.

VAŽNI SAVJETI ZA ZIMSKO TRČANJE

  • Prije nego izađete iz kuće na trčanje, provjerite vremensku prognozu za sljedeće razdoblje. Ako vidite da će biti snježna ili kišna oluja, možda je bolje zamijeniti trčanje unutarnjim vježbama ili trčanjem na traci.
  • Pravilno odijevanje izuzetno je važno jer može značajno olakšati i uljepšati trčanje, a što je još važnije, sačuvati naše zdravlje. Slojevito oblačenje s pažljivo odabranim materijalima, tople čarape, rukavice, kapa ili traka za glavu, kao i vodootporne tenisice, osnovna su oprema bez koje ne biste trebali krenuti na trčanje zimi.
  • Jasno je da će vam trebati više vremena da zagrijete mišiće i postignete optimalnu tjelesnu temperaturu po hladnijem vremenu, stoga obavezno krenite sporije nego inače i produžite sporiji tempo dok ne osjetite da ste se zagrijali i da ste spremni za ubrzanje.
  • S obzirom na to da dan traje kraće i da je moguće da će vas uhvatiti mrak, imajte na umu da je vidljivost smanjena i za vozače, pogotovo ako padaju oborine. Iz tih razloga, dobra je ideja nositi reflektirajuće boje, jarku ili svjetleću odjeću koja svijetli u mraku. Sada mnogi zimski sportski odjevni komadi imaju dijelove koji se presijavaju u mraku, pa ako primijetite takav komad u trgovini, svakako ga nabavite. Ako ne trčite po gradu, već u prirodi, čeona lampa odličan je izbor za vas. Svakako je najsigurnije trčati po danu.

Sve proizvode možete pronaći u Sport Vision trgovini!